صدای بومهن

اخبار بومهن دانلود رایگان آهنگ فیلم و موزیک های به یاد ماندنی اس ام اس های زیبا دیدن تصاویر ناب و جذاب

صدای بومهن

اخبار بومهن دانلود رایگان آهنگ فیلم و موزیک های به یاد ماندنی اس ام اس های زیبا دیدن تصاویر ناب و جذاب

3 کشته در رودهن

در ادامه مطلب................................  

رضا طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره تصادف یک دستگاه کامیون با چندین خودرو و کشته شدن سه نفر از شهروندان اظهار داشت: امروز در ساعت 6:30 دقیقه بامداد کامیونی که حامل بار سفال آجر از سمت آمل به تهران بود در ورودی شهر رودهن به علت سرعت زیاد و نقص فنی از مسیر خارج و موجب مرگ سه نفر از شهروندان رودهن شد.

وی ادامه داد: سرعت این کامیون بیش از 100 کیلومتر در ساعت بود و ابتدا با یک دستگاه ون که در مجاورت جاده پارک بود برخورد کرد و سپس با یک عابر پیاده، یک کارگر شهرداری، خودروی نیسان، تاکسی و اتوبوس برخورد کرد.

طاهرخانی بیان داشت: علاوه بر فوت سه نفر در این حادثه شش نفر نیز زخمی شدند که بلافاصله توسط دستگاه‌های امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

دستگاه‌های امدادی، انتظامی، درمانی و خدماتی بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردند و نسبت به پاکسازی محل و اعزام مجروحین به مراکز درمانی اقدام کردند.

بخشدار رودهن ضمن تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه اظهار داشت: کمربندی شمالی رودهن و بومهن به کندی در حال ساخت است و امیدواریم با تسریع در روند ساخت این پروژه و راه‌اندازی کمربندی شمالی رودهن دیگر شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.